fredag 13 september 2013

Fredag 13 September 2013





Idag har jag haft den bästa dagen på mycket länge. Dagen började med sovmorgon och en lång dusch. Sen kom Tobias hem efter att ha varit ute och sprungit med en kompis och gjorde frukost. På dagen hade jag en tid inbokad på klippoteket hos Malin, jag har nog aldrig varit så nöjd när jag fått från en frisör. Hon förstod mig verkligen och det blev precis som jag ville ha det. Ikväll har Tobias och jag haft det lugnt hemma och lagat mat tillsammans. Till förrätt gjorde vi hummersoppa, till varmrätt souvlaki grillspett med grekisk sallad och till efterrätt gjorde vi kladdkaka med pecannötkolaglass. Filmer har vi tittat på också, Den store gatsby och world war z. Den här dagen behövde jag verkligen!

Idag går vi också in i vecka 15. Bebis är nu mellan 9-10cm lång mellan huvud och stjärt och väger ca 50g. Fostervattnet leder ljud och kommer göra att bebis snart uppfattar mina hjärtslag och våra röster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar