måndag 14 oktober 2013

Måndag 14 Oktober 2013



Helgen har varit hemskt, jag har varit så förkyld. Men nu är jag äntligen på bättringsvägen. I Lördags kom NilaC hit och har haft lite minilan med Tobias. Igår var min familj här, jag lyckades pracka på dem en bokhylla vi inte längre har plats för. Motivationen var inte så hög i morse, men jag tog mig ändå ut på en timmas promenad med hunden, när vi kom hem badade jag henne. Resten av dagen har gått åt till städ och tvätt. Jag mår fantastiskt bra just nu om man bortser från förkylningen. Inte lika ont i kroppen och suget efter träning har kommit tillbaka. Har jag några cravings än då? Nja, egentligen bara ett och det är clementiner. Kan äta 8-10 stycken om dagen. Det är så gott! Är nu i vecka 19 (18+3).


Jag vill också presentera den här lilla tjejen för er, hon heter Nicki och är en tre år gammal golden retriver som mina föräldrar tagit hand om eftersom hennes tidigare ägare inte hade tid för henne. Jag har själv inte haft möjligheten att träffa henne än, men det ska jag nästa helg! Hoppas att hon och Astrid kan bli riktigt nära vänner och leka massor tillsammans. Bilden är tagen av min syster Emeli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar