onsdag 11 september 2013

Onsdag 11 September 2013

Jag förstår inte hur jag klarade av att jobba igår. Hela eftermiddagen låg jag hemma med den hemskaste huvudvärk jag någonsin upplevt. Det kändes som huvudet spändes åt i en kramp och inte kunde slappna av. Jag jobbade i alla fall 20-08, hade riktigt svårt att sova under natten och vaknade sen på morgonen med samma känsla. Sen, helt plötsligt nu på dagen försvann det bara. Puh! Hoppas den håller sig borta ikväll när jag jobbar också.

Idag vid kl 13.00 var vi på möte hos vår barnmorska Towe. Idag var det ett kort möte, vi gick igenom svar på lite tester vi gjorde förra gången och alla värden ser väldigt bra ut. Mitt blodtryck är toppen och jag behöver inte ta några tillskott. Vi pratade också om vad vi ska tänka på när vi reser utomlands, vilket inte är så mycket alls eftersom vi reser tidigt i graviditeten. Jag måste också säga att jag är så glad att det just är Tobias som är pappa till mitt barn, han är en ängel. Följer med på alla möten med barnmorska och ultraljud, sitter där så stolt som bara en blivande pappa kan vara. Jag blir varm ända in i själen. Han är fantastisk! Att han dessutom står ut med mina små utbrott hemma, servar med servetter när jag gråter till reklamen på tv och åker och handlar när jag blir akut sugen på något lustigt sent på kvällarna. Han är min hjälte.

1 kommentar:

  1. Ja, jag blir också jättestolt. Ni båda är så fina och underbara.

    SvaraRadera